Harmonogram na najbliższy tydzień

Posiłek 1 Posiłek 2 Posiłek 3 Koktajl Posiłek 4 Posiłek 5 Posiłek 6
poniedziałek 28.09.2020
Roladki z jajecznicą i warzywami Pęczotto z młodą kapustą, indykiem i szparagami Łosoś miodowo-limonkowy z sałątką ryżową z ananasem Koktajl dodający energii Wołowina z pieczarkami i makaronem Naleśniki pełnoziarniste z farszem meksykańskim
wtorek 29.09.2020
Jaglany quiche ze szpinakiem i oliwkami Łosoś z sosem koperkowym, młode ziemniaki Tex-mex z kurczakiem i cukinią z kuskusem Winogron, kiwi Dorsz w orzechach na buraczanym pęczaku Naleśniki razowe z nerkowcowym serkiem homogenizowanym i dżemem truskawkowym
środa 30.09.2020
Omlet z masłem orzechowym Kasza bulgur ze smażonym bakłażanem z pomidorkami oraz fetą i tuńczykiem Makaron z kurczakiem i pieczarkami Rózowy koktajl z mlekiem kokosowym Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, kurczakiem i brokułami Szakszuka + ciemne pieczywo
czwartek 01.10.2020
Fritatta ze szpinakiem i pomidorkami koktajlowymi Penne z tuńczykiem w sosie pomidorowym Dorsz na parze z kaszą bulgur, młodą marchewką i sosem balsamicznym Koktajl z bananem i mango KASZOTTO Z BURACZKAMI, KURCZAKIEM I JARMUŻEM PLACKI TWAROGOWE Z JABŁKIEM
piątek 02.10.2020
Owsianka z masłem orzechowymi, truskawki Naleśnikowe roladki z łososiem (bez glutenu) KOTLETY JAJECZNE Z KALAFIOREM Banan truskawki gruszka PIECZONY ŁOSOŚ Z KOPERKIEM, POREM I POMIDORKAMI SAŁATKA Z GRUSZKĄ, SUSZONĄ SZYNKĄ I ORZECHAMI WŁOSKIM
sobota 03.10.2020
Jaglane batony z migdałami Ziemniaki z tuńczykiem, pomidorami i szpinakiem Spaghetti z pulpetami i sosem pomidorowym Koktajl z jabłkiem, gruszką i cynamonem Leczo z kurczakiem, warzywami i kaszą jaglaną Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, kurczakiem i brokułami
niedziela 04.10.2020
Chrupiące grzanki z jajkiem i awokado Łosoś w migdałowej panierce z tagliatelle ze szparagami CHILI Z INDYKIEM, WARZYWAMI I RYŻEM Smoothie gruszkowo-ogórkowe Sałatka gyros fit Jajka faszerowane awokado z pieczywem
poniedziałek 05.10.2020
Omlet ze szparagami i łososiem wędzonym Fitburgery z indyka i cukinii Pulpety indycze nadziewane mozzarellą smoothie tropikalne Racuchy owsiane z ananasem i sosem bananowo-orzechowym Sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami
wtorek 06.10.2020
Kanapki z łososiem, rukolą, chrzanem i rzodkiewką Pieczony kurczak z cebulką i pomidorkami + ziołowe ziemniaczki Potrawka z wołowiną i papryką z ziemniaczkami Koktajl dodający energii Kanapki z wołowiną, sosem czosnkowym i warzywami Sałatka szpinakowa z łososiem i jajkiem w koszulce
środa 07.10.2020
Placki szpinakowe z dipem serowo-paprykowym Kaszotto jaglane z kurczakiem i pieczarkami Indyjski kurczak w jogurcie ryżem basmanti Lemoniada Sałatka z kaszą gryczaną, awokado i fetą Zdrowe greckie burgery z indyka
czwartek 08.10.2020
Sałatka z jajkami, rzodkiewką, kiełkami słonecznika i płatkami migdałów Kasza bulgur ze smażonym bakłażanem z pomidorkami oraz fetą i tuńczykiem Filety z kurczaka w parmezanowej panierce pieczone z pomidorami i serem Podawane na makaronie z cukinii Cytryna, mięta , jabłko Naleśniki z serem FIT SERNIK Schoko-Bons
piątek 09.10.2020
Kanapka z awokado, jajkiem i rzeżuchą Brownie fasolowo-daktylowe Marokańskie kotleciki z indyka podawane z kaszą gryczaną Sok pomidorowy z bazylią LECZO Z CUKINII Z MIELONYM MIĘSEM Sałatka z jajkiem, brokułami i kukurydzą